nedeľa 10. septembra 2017

Maléna

Info:

Pôvodný názov: Maléna
Alternatívny názov: Maléna
Rok vydania: 2000
Krajina pôvodu: Taliansko/USA
Druh: film
Trvanie: 88 minút

Obsah:

Píše sa rok 1941 a v Taliansku zúri druhá svetová vojna. Avšak v jednej malej dedinke sa nedeje prakticky nič. Spolu so svojou rodinou v nej žije mladý trinásťročný chlapec Renáto. V jedno poludnie sa stretne so svojimi staršími kamarátmi a prvýkrát uvidí nádhernú ženu - Malénu. Nevie z nej spustiť oči a tak ju sleduje na každom kroku. Kamkoľvek Maléna ide, spôsobí rozruch. Otočí sa za ňou každý muž, odvráti pohľad každá žena. Stala sa stelesnením túžby všetkých mužských obyvateľov dedinky a výnimku netvoril ani Renáto.
Hoc sa neustále povrávalo, že je ľahkou ženou, ona sa vždy snažila byť svojmu manželovi verná. Ale to by neboli talianske ženy, ak by nezakročili. A tak je jedného dňa Maléna nútená opustiť rodnú dedinu a navždy zmiznúť z ich životov. Ale...


Môj názor:

Ach..Sayka má tak rada talianske filmy. Ale... zase sklamanie.
V podstate bol celý film o tom, ako jedna žena (ktorú hrala Monica Belluci), kráča ulicami mesta, každý sa jej kuká na zadok alebo na prsia a toť vše. Keby... to nejako inak spracovali, mohol to byť celkom pekný film.
Páčil sa mi námet prvej lásky mladého chlapca k nedosiahnuteľnej žene. S tým mali pracovať nejako viac a hlavne inak.
Celý film na mňa pôsobil dosť lacno. Tuším by som to dala aj 15+ (asi aj je, možno aj 18+) pretože vidíme isté partie ženského tela. Čo podla mňa bolo len kvôli sledovanosti, lebo vo filme to bolo dosť zbytočné.
Dalej... celé to bolo podla mňa dosť nasilu. Lebo ako dobre, určite boli vtedy krásne a krajšie ženy ale osobne mi Maléna zase neprišla ako nejaká bohyňa, aby tam z nej robili neviem čo.
Celkovo...príbeh takmer žiadny. Páčilo sa mi ako sa Renáto k nej choval s úctou, aj napriek tomu, že bol v puberte, ako jej pomáhal a ako napísal úprimný list o nej jej manželovi, aby ju ochránil.
Maléna za celý čas povedala možno tak 3-4 vety. Koniec bol tiež taký... nudný.

Hviezdičky dávam za 2 veci:
1. Renátova prvá neopätovaná láska.
2. Veta: "Poznal som mnohé ženy. Mnohé mi povedali -Nezabudni na mňa- a ja som zabudol. Iba na ňu, na Malénu, som zabudnúť nikdy nedokázal."

Hodnotenie:


Obrázky:
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt maléna
Maléna. V pozadí chlapci (tretí zľava je Renáto)
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt maléna gif
Tento jej look sa mi páčil viac.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt maléna gif
S manželom, ktorý dlhý čas slúžil na vojne.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt maléna gif
Chlapi sa za ňou išli roztrhať.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt maléna gif
-Ako sa volá?
-Maléna, najkrajší zadok v Castelcuto.



0 comments:

Zverejnenie komentára