pondelok 21. augusta 2017

│Odporúčam│Školský motivačný diár

V prvom rade vám oznámim, že som sa rozhodla vytvoriť novú rubriku a to ODPORÚČAM. V tejto rubrike budú recenzie na rôzne produkty, ktoré používam a mám na nich kladný názor.
Bude tu všetko možné, preto som to ani nepomenovala inak.


Diár od spoločenosti I can Academy mám už 3 rok a vždy motivačný. Veľmi sa mi páči jeho prevedenie, tá jeho motivačná časť a aj jeho výzor.
Aj ked ja som si ho dolepila nálepkami, glitramy, obrázkami...
Na začiatku každého týždňa máte hlavný zámer týždňa, kde píšete nejaký plán.
Potom sú tri najdôležitejšie veci, ktoré by ste v priebehu týždňa chceli zrealizovať.
Pri každom dni máte sekciu hodnotenie dňa. Môžeme tam hviezdičkovať, aký deň ste práve mali.
Ja na bežné dni dávam vždy 3 hviezdičky, na lepšie dni 4 a na best days dávam 5. (Zatial sú len dve alebo 3 také dni.)
Potom máte aj sekciu poďakovanie. To je podla mna úžasné, pretože sa naučíte dakovať aj za maličkosti, naučíte sa pozastaviť nad tým, čo vám osud/život priniesol.
-Moje zápisky si nevšímajte- :D
Každý mesiac začína nejakým inšpirujúcim či motivačným článkom. Tento na september, čo som vám akurát cvakla je na spôsob -The Secret- (Tajomstvo). Osobne tomu verím, lebo sa mi vela evcí práve týmto myslením podarilo, preto si vždy takéto články čítam.

Pre mladších z vás je na konci aj sekcia gramatiky slovenského jazyka, časy v angličtine, geometria, násobilka, hlavné mestá atd, čo sa určite zíjde.
Na konci je aj vyfarbovačka. Tie mám veľmi rada, aspon si nemusím čarbať po zošitoch.

A nakoniec nálepky. Ja ich používam dosť veľa, preto mám aj iné. Aspon pekne vynikajú vaše zápisky.


Diár môžete online kúpiť TU. (oficiálna stránka) Cena: 9,20€
Online na PantaRhei za cenu 9,35€
Osobne v kníhkupectve za cenu 11€

0 comments:

Zverejnenie komentára