pondelok 7. augusta 2017

Moje obľúbené anime postavy

Zoznam mojich naj postáv k roku 2017.

Kuran Kaname z Vampire knight
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt kuran kaname
Musím sa priznať, že mám radšej jeho postavu v mange, ale aj v anime bol naprosto úžasný a ja som ho neskutočne žrala.
Proste postava navonok chladná, k jednej žene dobrá, ktorá má svoje tajné ciele. Každý ho rešpetuje, je silný, je bohatý, je vznešený... TOP


Lelouch Lamperouge z Code geass: Lelouch of the rebellioVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt lelouch lamperouge
Myslím, že jedným z dôvodov, prečo sa mi zapáčil bolo, že mi pripomínam Kanameho.
Tiež mal tajné plány za ktorými šiel, snažil sa chrániť ľudí, ktorí mu boli drahí a meniť svet.

Shi Sheiran z Saiunkoku Monogatari
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt Shi Seiran
Táto postava ma velice zaujala. Bol proste dokonalý. Ako sa staral o Shuurei, ako bol k nej dobrý, ako ju ochraňoval. Ako vedel šermovať...♥

Tsutsugami Gai z Guilty Crown
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt tsutsugami gai
Určite ste si všimli, že je to presne typ ako 1. a 2. Nikdy ste nevedeli, aký plán vymyslí, aký má cieľ, akú má minulosť. Presne takéto postavy obľubujem.

Usui Takumi z Kaichou wa maid sama!
Súvisiaci obrázok
Dobre..teraz reálne, je nejaká, ktorá by ho nechcela? Pretože som si dlhé roky myslela, že ak by niekto mal opísať svoj ideál, opísal by jeho. Proste to, ako sa správal k Misaki, ako ju ochraňoval, ako ju podpichoval...proste ach ♥

Luka Crosszeria z Uragiri wa boku no namae wo shitteiru
Súvisiaci obrázok
Rovnako dokonalá postava. Tiež podobný ako Kaname. Ku všetkým ľudom hnustný, okrem jedného človeka. Jedného chránil aj vlastným životom, pre jedného sa všetkého vzdal.
A tie jeho očičká!


Aké sú vaše obľúbené anime postavy? Máme nejakú spoločnú? :)

0 comments:

Zverejnenie komentára