štvrtok 3. augusta 2017

My prettiest moments

Info:

Pôvodný názov: Naega Gajang Yebbeotseulddae
Alternatívny názov: My prettiest moments
Anglický názov: When I was the prettiest
Dátum vydania: 26.08.2012
Druh: Film
Trvanie: 70 minút
Krajina pôvodu: Kórea
Poznámka: Lee Jong Suk

Obsah:

Sin-Ae má tridsať rokov, je vydatá a má malého syna. Pred rokmi jej diagnostikovali rakovinu. Sin sa rozhodla ostávať doma, pretože podľa jej vlastných slov, nechcela zomrieť v nemocnici. Ale jej manžel nebol pripravený vzdať sa svojej manželky tak skoro a dohodol sa s lekármi na experimentálnej liečbe. Sin síce s nevôľou ale predsa odchádza do nemocnice.
Súkromné izby sú plné a tak sa dostáva na izbu s mladou slečnou, ktorá je tiež vážne chorá. Za jej spolubývajúcou chodí každý deň jej mladý priateľ Jeong-Hyeok. Mladík sa zoznámi so Sin a začnú sa spolu rozprávať o živote, o chorobe a o láske. A zrazu sa doteraz jasné city začnú meniť.


Môj názor:

Najprv som si tu kukla len kvôli Jong Suk-ovi, lebo jeho ako herca mám veľmi rada. Film bol veľmi pekný. Páčil sa mi motív, že na chorých netreba pozerať ako na chorých, pretože sa vtedy budú cítiť ešte horšie. Práve naopak, treba k nim pristupovať rovnako, ako keby choroba neexistovala. Páčili sa mi scénky na nemocničných chodnách.
Vytkla by som asi rýchlosť postupovania citov a vzťahov ale vzhľadom na to, že to bol film a dokonca sa odohrával v nemocnici, je to dosť irrelevantné.
Čo sa mi však rozhodne nepáčilo bolo, ako Jeong-hyeok-ova priateľka reagovala. Chápem jej rozhorčenie, kto by na jej mieste ostal chladný. Ale priať niekomu smrť bolo podľa mňa dosť kruté.
Koniec som popravde nečakala, ale asi by som ani neurobila iný. Pretože takto to ostalo v tej skvelej morálnej aj estetickej hladine skutočných životných hodnôt.

Hodnotenie

Obrázky:
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt when i was the prettiest

0 comments:

Zverejnenie komentára