pondelok 3. júla 2017

Hodnotenie blogu - Farah

Další blog zo sekcie Hodnotenie Blogov patrí Farah, ktorej blog nájdete TU.



Prvý dojem:

Farauška!♥ tvoj blog poznám už dlho a ani neviem, aký prvý "prvý" dojem som mala. Ale k tomuto dessu čo máš teraz mám iba pozitívne názory. Blog mi príde útulný, prehľadný, viem, kde čo je, rýchlo sa orientujem..
Farby ladia, text čitateľný..
10/10

Dizajn:

Ako som spomenula, páči sa mi, že nemáš čisto biele pozadie, ale že si ho dala na..svetlozelené? Hodí sa to k popiskom, aj k tým obdlžníčkom a aj k nadpisom článkom. A páči sa mi aj ten jedeň aj ked neviem, prečo tam je :D Ale kedže ladí s farbami, tak je to v poriadku.
Máš aj horné a dolné menu, čo je tiež plus.
10/10

Menu, boxy:

Takže, hlavné menu. Trochu sa mi nepáči font nadpisu ikoniek (vo fialovom), možno keby si ho dala ako tučné, lebo ešte k tomu je biele a trochu zle sa číta. A zmenila by som aj farbu textu pri "o adminke" lebo si tam dala takú sivú a trochu to splýva. (Inak pri keep in touch, sa mi nezobrazuje ta ikonka vedľa tej oranžovej ikonky, kde je G, neviem či len mne alebo sa zrušil dokaz). Blogroll sa mi páči, také netradičné.
Horný box so základnými rubrikami je fajn, aj ked osobne sa mi nepáči to..etoo.. jak sa to povie? Proste, ked na to kliknem, tak sa mi tam dá taký fialový pásik. Keby sa to vyfarbilo celé by to vyzeralo krajšie. Ale to si asik tak nevedela urobiť. :D
Stampsky a pesnička v spodnom boxe tiež super.
Takže etoo.. Vlastne ti stiahnem bodík len za ten font v menu.
9/10

Články, aktivita...

No od teba čítam všetko, aj príbehy som čítala..dúfam, že sa vrátiť k ich písaniu! Vlastne, celkovo dúfam, že budeš aktívnejšia. Páči sa mi aj box "news". Tvoje články vyzerajú super, prehľadné, obohatené o obrázky, gify, kresby..takže za to plus. Vidím, že si opäť pridala nejaké články, takže ti za aktivitu bodík nestiahnem ale.. píš častejšie! Sayurka na to čaká! :D
10/10

Celkový dojem:

Tak ako by som to zhrnula? Skvelý blog, dobré články, prehľadný dess, super kombinácia farieb.. a už neviem čo napísať.
10/10

Sayurka má doraz!

Ako (a v čom) si napísala text typu Farah´s wicked mind v rubrike Blog? Proste to vyzerá úplne užasne! A ja neviem ako to docieliť, lebo ked dám obrys tak to vyzerá inak, aj ked dám tien, to vyzerá inak.. Takže.. prezrad (ak môžeš:D) ako si to urobila?!


CELKOVÉ HODNOTENIE: 49 bodov /50

Dakujem za využitie tejto novej Sayurkynej službičky :)

Nezabudni aj ty napísať názor na Sayurkyn blog.
Odkaz do anonymného dotazníčku nájdeš TU.



Ak si aj Ty chceš dať odhodnoť blog --> Klikni SEM

0 comments:

Zverejnenie komentára