nedeľa 16. apríla 2017

Take me to Neverland ╫Pustená uzda fantázii╫

Nekrajina.
Miesto opradené snami, miesto bez starostí, bez dospievania..
Plné dobrodružstva.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt neverland gif


Celé detstvo som vyrastala na rozprávke o chlapcovi, ktorý nikdy nechcel vyrásť. O chlapcovi, ktorý spolunažíval s vílami a vďaka ich prachu dokázal lietať.
Každú noc v lete som si nechávala otvorené okno a čakala, že za mnou jednej noci príde.
A časom som dospela..

Avšak človek nie je nikdy starý na rozprávky. A musím sa priznať, že aj teraz o tom snívam. V podstate ísť do Nekrajiny bol môj celožitovný sen.
A hoc som už dospelá stále verím, že tam môžem ísť! Pretože.. aj Hook bol už dospelý a bol v Nekrajine. Tak prečo by som nemohla ísť ja? Už len musím nájsť cestu, ako sa tam dostať. (Sayuri tuho premýšľa.)

Dôvody prečo chcem ísť do Nekrajiny:

Tiny Heart Emoticon by GasaraJe to dokonalé miesto na život.
Tiny Heart Emoticon by GasaraNachádza sa tam Peter Pan.
Tiny Heart Emoticon by GasaraMôžete tam lietať!
Tiny Heart Emoticon by GasaraSú tam morské panny a indiáni.
Tiny Heart Emoticon by GasaraJe tam Hook. (Ak vyzerá ako v Once upon a time tak by som hned bola pirát!)
Tiny Heart Emoticon by GasaraNie je to svet problémov.
Tiny Heart Emoticon by GasaraNikdy nemusíte chodiť do školy ani do práce..
Súvisiaci obrázok
(Ak by som raz mala deti, čo neplánujem ale ktovie, možno zmením názor.. tak prvá rozprávka, ktorú budú poznať bude práve táto o Petrovi Panovi, o stratených chlapcoch, o Wendy...)

Páčili sa mi všetky verzie, aj kreslená aj hraná. Dokonca sa mi Peter a Hook páčia aj v Once upon a time, proste to je láska a hotovo!
Panda Emoji-07 (Snuggy) [V1] by Jerikuto
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt once upon a time hook gif
Mať tak Jolly Roger... Kebyže takto vyzerá Hook, tak sa na jeho palubu prihlásim dobrovoľne.
Aj ked by to bolo ťažké rozhodovanie medzi ním a Panom.
Asi by som bola dvojitý agent :D
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt once upon a time peter pan gif
V podaní Once upon a time bol Peter nie vždy dobrý. Čomu sa ani tak nečudujem, ved predsa byť celý čas v Nekrajine a nepoznať iný svet pre neho muselo byť ťažké.
Ale ... nikto si nedokáže Nekrajinu predstaviť bez neho.Bear Emoji-10 (Long time no see) [V1] by Jerikuto


"Peter Pan mal v živote veľa radostí, ktoré iné deti nikdy nepoznali, no teraz sa díva na jednu, ktorú on sám nikdy nezažije."
Film- pri pohľade na Wendy a chlapcov ako sú prijatý do rodiny Darlingovcov.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt peter pan quote gif

"Zomrieť by bolo obrovské dobrodružstvo.
Žiť, by bolo obrovské dobrodružstvo."

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt peter pan quote gif
Už balím kufre!


Red Letter Day: Question Mark by alphabetars
Chceli ste ísť niekedy do Nekrajiny?
Napíšte mi vaše názory a pocity!

0 comments:

Zverejnenie komentára