streda 29. marca 2017

Life ║ Život

Včera sa Sayurka spolu s kamarátkou vybrala do kina na tento filmík, takže vám dnes prinášam exkluzívnu recenziu :D

Info:

Pôvodný názov: Life
Slovenský názov: Život
Krajina pôvodu: USA
Scenár: Paul Wernick, Rhet Reese
Réžia: Daniel Espinosa
Rok vydania: 2017

Obsah:

Film je vsadený do vesmíru, na obrovskú niekoľko miliónovú stanicu, kde prevádza výskumy šesť členná posádka odborníkov. Skúmajú pôdu a v nej akékoľvek známky života na Marse.
V jednej vzorke nájdu na prvý pohľad obyčajného jednobunkovca, čo však v histórii vedy znamená veľa. Začnúrobiť pokusy a zistia, že jednobunkovec je v niečom špeciálny. Je inteligentnejší ako tie naše. Jeho štruktúra zodpovedá mnohobunkovému organizmu, no dokáže toho oveľa viac.
Jednobunkovec sa zmenil na niečo, čo si nikdy nepredstavovali a tak sa musia popasovať s touto hrozbou. A navyše... sú tu strikne dodržiavané protokoly.



Môj názor:

Dávno som nebola v kine, tak sme sa rozhodli ísť na tento film. Mám rada vesmírne scifi, takže mi to prišlo ako dobrý námet. Dejovo bol film tiež dobrý, aj ked by som vytkla niekoľko vecí.
Spracovanie mimozemšťana celkom fajn, bolo originálne (teda, aspon ja som podobného tvora ešte nevidela), aj jeho rôzne formy života, jeho snaha o prežitie a podobne. Vlastne on celkovo bol zaujímavý.
Herecké výkony tuším tiež. (Po dlhom sledovaní dorám človek ťažko hodnotí USA tvorbu.)

Hodnotenie:



Obrázky:
Calvin, tak ho ľudia pomenovali. Dať jednobunkovcovi meno je trochu...
Laboratórium v ktorom Calvin "vyrastal"
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt life 2017

0 comments:

Zverejnenie komentára