sobota 16. apríla 2016

Descendants of the Sun

Info:

Pôvodný názov: Taeyangeui Huye
Alternatívny názov: Descendants of the Sun
Rok vydania: 2016
Počet častí: 16
Krajina pôvodu: Kórea
Poznámka: Song Joong Ki

Obsah:

Yoo Shi Jin je mladý a úspešný vojak, ktorý sa prednedávnom stal kapitánom špeciálnej jednotky. Ked majú so svojim kamarátom voľno, potulujú sa ulicami Soulu a narazia na zraneného mladíka. Zrazu sa ocitnú v nemocnici, kde sa Yoonovi zapáči doktorka Kang Mo Yeon. Spriatelia sa a Yoo ju pozve na rande. Avšak to musí čochvíľa ukončiť. Aby toho nebolo málo na strechu nemocnice pre neho príde vrtuľník. Pred odletom však doktorke sľúbi, že ked sa vráti, pozve ju na druhé rande.
O niekoľko dní na to, sa Yoo a doktorka stretávajú v Uruk-u, kam prišla spolu so svojimi kolegami liečiť ranené deti a starať sa o vojakov. Dni ked sú spolu sú pre nich veľmi šťastné.
Ale Yoo má pred doktorou mnohé tajomstvá ktoré jej nemôže povedať kvôli svojej práci, a tak často bez vysvetlenia odchádza.
Môžu spolu výjsť ľudia, ktorí sú tak rozdielni? Ked jeden ľudí zabíja a druhý ich zachraňuje?


Môj názor:

Skvelá dorama! Aj túto som pozerala v angličtine, kedže sa mi nechcelo čakať na titulky. Príbeh bol naprosto úžasný, mám rada vojenskú tématiku spojenú s romantikou a humorom. Hlavné postavy boli perfektné, vzťah medzi nimi dokonalý.
Yoo-a som si veľmi obľúbila, vlastne jeho mám rada v každej jeho role. Doktorka sa mi tiež páčila.
Vtipy a humorné situácie, ktoré vznikali ma často pobavili.
Najhoršia bola epizóda 15. Ten strach v mojich očiach a následné myšlienky. No koniec dobrý, všetko dobré. Jednoznačne odporúčam, toto musíte vidieť!

Hodnotenie

Obrázky a gify:

0 comments:

Zverejnenie komentára