nedeľa 20. decembra 2015

Pôvodom sicílčanka

  • Názov: Pôvodom sicílčanka
  • Žáner: romantika, priateľstvo, väzenské prostredie, krimi, dráma
  • Vekové ohraničenie: 10+
  • Počet kapitol: neudané
  • Upozornenie: V príbehu sa budú vyskytovať násilnosti, vulgárne slová, talianske výrazy..(na všetko ostatné budete vopred upozornení) :-)
Postavy:

Claudina Falcone
Massimo Beneducci
Donatello Durante
Ilaria Domani
a další

Obsah:

Claudina Falcone je dcéra Frederica Falconeho, známeho obchodníka, ktorý má dobré vzťahy s mafiou. V jeho stopách ide aj jeho dcéra, ktorá sa nebojí ničoho a nikoho. Za opaskom nosí zbraň, v podprsenke dýku. Večne nespútaná južanka si užíva všetko, čo jej život ponúka. Lásku, sex, alkohol či drogy. Navyše je v mestečku známa ako Lady con i guanti (Dáma s rukavicami), ktorá odvádza špinavú robotu. Ak sa niekoho potrebujete zbaviť alebo umlčať, zavolajte Claudinu. Doteraz jej všetko prešlo aj v medziach zákona, pretože mala vysoko postaveného kolegu na súde aj v radách polície. Ale po zavraždení prokurátora Giaccoma vina padne na nu. Claudina to však popiera. Niekoľko dní na to ju prídu spútať a odvliecť do najstráženejšieho väzenia v Taliansku.Ppanujú tam kruté pravidlá a mnoho žien odtial skončilo mrtych. Ale Claudina je iná. Už prvé dni ukáže, že si nenechá skákať po hlave.
Pod väzenskou strechou sa naučí, čo znamená skutočný život. Objaví priateľov, spozná ľudí, za ktorých sa oplatí bojovať. Avšak Claudina má v mysli len jediné, očistiť svoje meno a dokázať nenávideným žalobcom svoju nevinu.

Hlášky:

"V živote som urobila veľa chýb. A hoc nečakám, že mi budete veriť jedno vám hovorím, toho kurátora som sa ani nedotkla."

"Nikdy to nebolo o tom, kto som, ale o tom, odkial som. Pretože my sicílčania sme už takí."

"Musím zistiť kto ma zradil. Kto má v tomto lochu sedieť miesto mňa."

0 comments:

Zverejnenie komentára