piatok 25. decembra 2015

Dance with devils

Info:

Pôvodný názov: Dance with devils
Alternatívny názov: Dance with devils
Rok vydania: 2015
Počet častí: 12


Obsah:

Tachibana Ritsuka je zo začiatku obyčajnou stredoškoláčkou, ktorá má najlepšiu kamarátku Azunu a žije so svojou mamkou v útulnom rodinnom dome. Zhodou udalostí sa ju však jedného dňa pokúsia napadnúť upíri, ktorí jej mamku unesú. V tom prichádza Ritsukin brat, dhampír a exorcista, aby ju chránil. V Ritsuke sa totiž nachádza bájny Grimoár - magická kniha kúziel. Okrem upírov ju však chcú získať aj diabli. Avšak nie všetci. Medzi nimi je jeden, ktorý chce Grimoár len pre seba, no ked Ritsuku spozná, postaví sa na jej stranu a rozhodne sa ju chrániť. Ako to celé nakoniec dopadne? Porazí Ritsuka svojich nepriateľov? A ako bude jej život pokračovať po odhalení tajomstiev jej života?


Môj názor:

Veľmi pekné fantasy anime. Obľúbila som si každú postavu. Ritsuka bola iná ako tie háremové dievčatá, takže sa mi páčila aj ona. Z chlapčenských postáv sa mi veľmi páčil Rem-sama a Ritsukin brat. Koniec bol veľmi pekný. To, ako sa Ritsuka rozhodla pomôcť svojim priateľom. Zo začiatku som mala problémy prijať fakt muzikálu, tie ich spevy sa miv tom veľmi nepáčili, no zvykla som si na to. Dúfam, že bude pokračovanie.

Hodnotenie:



Obrázky a gify:
Ritsuka a Rem-sama

0 comments:

Zverejnenie komentára