štvrtok 23. septembra 2021

Ťažké začiatky alebo šťastné konce?

 Blogová éra nenávratne skončila, to si musíme priznať všetci. V kruhoch tejto komunity som fungovala intenzívne od roku 2013, napísala som množstvo článkov, tri knihy, preložila niekoľko ázijských seriálov. Vďaka portálu blog.cz som si našla niekoľko kamarátiek a kamarátov, s ktorými sme dodnes v osobnom kontakte. Preto, pre mňa ako pisálka bol koniec blogu naozaj ťažká rana.

Dlho som premýšľala či to obnoviť. Písanie mám v krvi, je mojou súčasťou už od raného detstva a mnoho ľudí mi povedalo, že sa im páčia moje príbehy. Otázkou ale je, komu písať? Nájde si to ešte čitatelov a publikum? Na bývalom blogu (banshee-darken) som mala stovky návštev denne. Tu som takmer na nule.

Ale, ideme dalej! Nevzdám sa tak ľahko, budem bojovať dalej. Spravím z toho predsa len útulny priestor, kde človek môže uľaviť svojej ubolenej duši.

Takže... vydáte sa so mnou na toto dobrodružstvo? 😉










0 comments:

Zverejnenie komentára