nedeľa 14. júla 2019

Tipy na doramy ┼ aneb Saykyna úchylka 1.

V tomto čláku vám prinášam zopár tipov na filmy či seriály, ktoré sa mne osobne veľmi páčia. Ako už z nadpisu článku vyplýva, všetky majú niečo spoločné a to, že sa orientujú na vzťah učiteľ+žiak, preto ak tento "žáner" nie je vaša šálka kávy, kľudne článok odignorujte.




Meet me after school
Súvisiaci obrázok
Najnovší japonský projekt z tohto prostredia opisuje vzťah učiteľky a žiaka v priebehu 3 rokov. Vidíme vývoj postáv aj samotného deja, pekné myšlienky aj správanie vedľajších postáv.
Mám to v pláne aj prekladať, ale je otázne, či sa k tomu nedostane skôr niekto iný, kedže mám teraz toho celkom dosť.
Za mňa 10/10 a odkaz na aki nájdete TU.

Kinkyori Renai
Súvisiaci obrázok
Ďalší japonský skvost, tento raz film. Mladá no na prvý pohľad chladná študentka sa postupne zamiluje do učiteľa, ktorý sa o ňu až prehnane veľmi zaujíma. Film doplňa fakt, že sa na scéne pohybuje aj mladý chlapec, ktorý sa snaží získať si jej srdca a bývala priateľka učiteľa, ktorá sa tak ľahko nechce vzdať.
Opäť to hodnotím ako 10/10 a odkaz nájdete TU.
Tento skvelý filmík preložila zlatá UD.

My teacher!
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt sensei drama
Keď už sme pri filmoch, ktoré preložila Káčatko, nesmiem zabudnúť na Sensei! Tiež pomerne nový filmík o učiteľovi a motivovanej študente. Dosť podobný ako film vyššie, no predsa sa oplatí vidieť a ja mu tradične dávam 10/10.
Odkaz nájdete TU.

Biscuit teacher and star candy
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt biscuit teacher and star candy
Trošku staršia dorama z roku 2005 a z diela kórejskej kinematografie. tentoraz opäť učiteľka, nie veľmi inteligentná a často zbrklá dievčina a bohatý synáčik riaditeľa školy. Vzťahy sú trochu zamotané, kedže pani učiteľka zo začiatku tajne sníva a neskôr aj chodí so strýkom svojho študenta.
Neviem či kvôli "času" alebo spracovaniu, tentoraz 7/10 ale oplatí sa skuknúť už len kvôli vtipným situáciám.
Odkaz TU.

Majo no jouken
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt majo no jouken
Táto japonská dorama patrí medzi najstaršie, aké som videla z hľadiska roku vydania, kedže bola spracovaná v roku 1999, takže za kvalitu jemne ztrhávam body. To však nemení nič na kvalitnom obsahu. Veľmi sa mi páčili vzťahy medzi hrdinami, obohatené o vzťahy s vedľajšími postavami a ich pocitmi.
Bodovo hodnotím na 8/10 a prikladám odkaz TU.
Pôvodne som to chcela aj prekladať, ale našla som dostupné titulky len k prvým 4 častiam :(

Dating on the Earth
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt dating on the earth
A máme tu ďalší japonský filmík (očividne majú japonci tento žáner radi). tento bol trochu netradičný v obsahu, kedže hlavní predstavitelia už boli oficiálne manželia a tak film ukazoval ich život "nepoznáme sa" v škole a zároveň život "rozkošný manželský pár" v súkromí. Na scéne sa objavuje aj žiarlivosť hlanvého hrdinu.
Bodovo 8/10 a odkaz TU.



Emoticon - ? by Kida-OokamiEmoticon - ? by Kida-OokamiEmoticon - ? by Kida-Ookami
Toľko k prvej časti z tohto súdka. Čoskoro sa vám ozvem s ďalším článočkom. napíšte mi, či ste niektorý z týchto filmov/seriálov videli a či máte podobné úchylky ako ja.
:)

0 comments:

Zverejnenie komentára