sobota 20. augusta 2016

Against the sun

Info:

Pôvodný názov: Against the Sun
Alternatívy názov: Against the Sun
Rok vydania: 2015
Krajina pôvodu: USA
Trvanie: 100 minút
Poznámka: Tom Felton (Draco Malfoy)

Obsah:

Je rok 1942 a traja letci námorníctva Tony Pastula, Gene Aldrich a ich veliteľ Harold Dixon prelietávajú cez Pacifik. Na prvý pohľad rutinná prehliadka sa skončí stroskotaním. Vzali so sebou len to, čo dokázali v rýchlosti núdzového pristátia chytiť do rúk. Ich lietadlo sa potopí a oni majú iba malý nafukovací raft, Gene má nožík, Tony pištoľ a Harold dokáže vypočítať rýchlosť vetra cez podivné prístroje. Žiadna voda, žiadne jedlo. Veliteľ sa snaží svoju posádku dostať domov. Na ich plavbe stretnú žralokov, objavia nové spôsoby prežitia a bližšie sa spoznajú. Čakali, že nádej umrie a oni umrú spolu s ňou. No nakoniec dokázali viac než 30 dní plávať v tomto malom člne až kým neuvideli najbližšiu pevninu.


Môj názor:

Poviem vám úprimne pozerala som to len kvôli Tomovi a od filmu som toho veľa neočakávala. Ale milo ma prekvapil. Hoci nemám rada témy so stroskotaním, toto bolo niečo iné. Vlastne ma to aj naučilo, ako prežiť na mori! (Ak by náhodou)
Výkony hercov boli úžasný, Tony v podobe Toma Feltona 100 bodov!
Nejako to nemalo dej, kedže nám to iba ukazovalo ich snahu prežiť. Myšlienkové pochody hlavných aktérov sa mi nesmierne páčili. Najviac ma bavil asi Aldrich, najtrpezlivejší rybár na svete, ktorý sa zamiloval do Tonyho sestry, pretože mu ju v jeden deň opisoval.
Koniec bol pekný, takže vám to odporúčam.
Och a tuším som zabudla povedať, že je to natočené podľa skutočnej udalosti.

Hodnotenie:

Obrázky:
"Myslím, že tam dole je niečo hladnejšie ako my."


0 comments:

Zverejnenie komentára