utorok 16. júna 2015

I hear your voice

Info:

Pôvodný názov: Neoui Moksoriga Deulleo
Alternatívny názov: I hear your voice / I can hear your voice
Krajina pôvodu: Kórea
Rok vydania: 2013
Počet dielov: 18
Poznámka: Lee Jong Suk

"Niekto, kto zvykol žiť ako človek, no potom sa zmenil na beštiu."

Obsah:

Mladý Park Soo Ha má od detstva jednu zvláštnu schopnosť. Dokáže ľudom čítať myšlienky. Ako malému chlapcovi mu pred očami zavraždili otca. V jeho prospech vypovedala mladá Jang Hye Sung, ktorá bola tohto všetkého svetkom. O desať rokov nato sa stretávajú. Park študuje na miestej škole a Jang je nová právnička. Osud ich zvedie dohromady, začnú spolu bývať a ich vzájomný vzťah sa začína prehlbovať. Avšak medzičasom vyšiel z väzenia odsúdený Park Joo Hyuk a zaumienil si, že dosiahne pomstu. A tak sa snaží strpčiť život nie len park Soo Ha-ovi ale aj právničke Jang.
Právničkyn kolega Cha Kwan Woo sa do nej medzičasom zaľúbil a mladého Parka zase miluje Sung Bin.
Ako to celé dopadne? Dosiahne Joo Hyuk svoju pomstu? A stane sa z tvrdej právničky romanticky založená žena?


Môj názor:

Kawaii :3 Naprosto úžasno super dokonalé! Najprv som to začala pozerať kvôli Lee Jong Suk-ovi, ale celá dorama ma milo prekvapila. Boli v nej aj prvky fantasy, romantiky, krimi, humoru.. proste všetkého. Vzťah medzi právničkou Jang a Parkom bol taký zlatučký. Naozaj veľmi pekne vyzobrazený. Hlavne koniec bol perfektný. Všetky postavy sa mi páčili, dokonca aj právnik Cha, žalobkyňa (meno mi uniklo) aj Sung Bin.
Ako vravím, pekné, hodnotím veľmi pozitívne.

Hodnotenie

(10/10)


Obrázky a gify:

"Spoznal som ťa aj po 10 rokoch. Dokonca aj ked som stratil spomienky a vymazal ťa z hlavy, prišiel som ťa milovať znova."


0 comments:

Zverejnenie komentára